Ups ;) Cocio Robot = transformers Bumblebee
Hilse fra
Kasper97 :(
Cocio er 100% ren energi, med kun 3% fedt.
- der kan altid findes en anledning til en Cocio
Min nabo elsker Cocio-cacao så meget at han synes alle skal have lov til at smage på det. Denne her dag kastede han fx en cocio flaske efter mig, fordi hun insisterede på at jeg skulle smage denne fantastiske drik.

Et billede af min cocio feeling :)
Nu fortrækker jeg at tegne mere tegneserie figurer end rigtige menneskefigurer, håber det er i orden.
Men billedet her fortæller at andre typer drikkevare er en grå og kedelig verden, hvor der så kommer flere farver frem når man kan slappe af med en kold cocio efter en knokle dag. Det er sådan jeg har for det meste...
Cocio © Cocio Chokolademælk
Ashley Sinatzeek © Anita S. Hansen
Ligesom menneskes udvikling fra Proconsu Dryopithecus til Ramapithecus til Australopethicus til Homo erectus til Neanderthal Man til Cro-magnon til mennesket som vi kender det i dag - Homo Sapiens - har Cocio også været igennem sin egen evolution; fra idé til produktion, fra 20 cl til 1 liter, fra flaske til dåse, fra almindelig til light og diverse smagsvarianter! Hvor vil det ikke ende? Vil det gå ud med et brag eller vil det få et brag af en succes i den kommende fremtid? Ja det må kun guderne vide...