Hej alle Cocio-fans
Jeg sidder med en rigtig dårlig smag i munden. Og nej det er desværre ikke Cocio jeg drikker...
Kan det virkeligt passe at man kan uploade sig forslag torsdag aften - for at blive godkendt fredag morgen. Så går man herefter igang med at give sig selv en hel bunke 5-stjerner, så man ryger op i toppen.
Folk der har haft deres billede til afstemning en hel uge, kan jo nå at få en hel del 1,2,3,4 og 5 stjerner i løbet af en uge. Mens dem som kun ligger til afstemning i et par timer, kun får sine egne 5-stjerner og dermed ender med et meget højt gennemsnit - hvorefter man så får 1000 kr og en hel bunke Cocioer?
Jeg håber at man husker at der skal anvendes en Comerciel Licens til Photoshop i denne slags konkurrencer ( hvis det er den software man har anvendt ). Der skal også være licenser på anvendt materiale. Ellers er tale om brud på copyright-loven! (Ja jeg har Licens til begge dele - og ja det er sgu dyrt!)
Der er flere brugere, hvis opførsel ikke overholder de vilkår, som er opstillet i Cocios regler når man tilmelder sig, bla. er der brugt transformers, biler og andet billedmateriale - selvom der står at man skal være ejer af det materiale der bliver anvendt i ens bidrag. Der bliver også stemt meget mystisk - f.eks bliver der giver 6-7 stk. 5-stjerner inden for 10 minutters interval på den samme ejers bidrag - det virker som om at der er nogle der har oprettet flere profiler for at fremme sig selv i konkurrencen. Dette er blevet påpeget over for Cocio - men de lader igen brugeren uploade sit materiale? Hvorfor er det ok at snyde. De må have for mange penge ved Cocio siden de bare giver dem væk.
Undskyld hvis jeg lyder bitter - men jeg synes ikke der er styr på sagerne.
- Mads
Et billede af min cocio feeling :)
Hey Cocio nu ses vi igen, det er sommer igen og vi hygger os i parken
Solen skinner og vi fodrer ænderne sidder på bænken hvor jeg ridsese dit navn engang
Jeg syntes jeg så dig engang på gaden i det blå hvor jeg ikke kendte dig
vi tager bussen i byen og jeg synes du smiler men jeg ved ik hvordan
åh cocio
Hey cocio der er vi igen vi går ned ad gaden og griner af alle bilerne
der er farve på træerne i parken hvor jeg tog et billede af dig
vi står på perronen igen hvor vi først mødtes for år tilbage
jeg syntes jeg så dig engang på gaden i det blå hvor jeg ikke kendte dig
når du er væk så er jeg kun mig selv og jeg savner dig
Jeg tænker på dig når sommeren er slut og da jeg første mødte dig
åh cocio
Hey Cocio
Hey Cocio nu ses vi igen det er sommer igen og vi hygger os i parken
Solen skinner og vi fodrer ænderne sidder på bænken hvor jeg ridsede dit navn engang
Jeg syntes jeg så dig engang på gaden i det blå da jeg ikke kendte dig
Vi tager bussen i byen og jeg synes du smiler men jeg ved ik hvordan
åh Cocio
Hey cocio der er vi igen vi går ned ad gaden og griner af alle bilerne
der er farve på træerne i parken hvor jeg tog et billede af dig
Vi står på perronen igen hvor vi først mødtes for år tilbage
jeg syntes jeg så dig engang ude i det blå da jeg ikke kendte dig
nå du er væk så er jeg kun mig selv og jeg savner dig
jeg tænker på dig når sommeren er slut og da jeg først mødte dig
åh Cocio
hejsa ville lige høre om der er nogen der ved hvor man kan hente cocio logo og evt billede til cocio koncurencen har ledt overalt på siden og kan simpelthen ikke finde nogen links til dette ? :)
Endnu et billede fra mig, dog et mere simpelt, synes man skal prøve lidt forskelligt og jeg synes det her billed også er meget godt til hvad man kan sige at cocio giver mig en følelse af når jeg drikker..
Man føler livet er fantastisk
Dette billede er lavet i Blender 3d, og er 100 procent 3d lavet. Det tog et par dages intensiv arbejde, og et par cocio'er med :)
Hånd-tegning ag IdaW
Måske lidt dårligt lys
Men det er et billede fotograferet af en tegning
Med dette billede har jeg prøvet at ustrykke smagen af cocio. Jeg har brugt farver, og skygger, til at udtrykke mig med.
Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke. Jeg har fået et billede lagt ind.....MEEN kan andre folk se og bedømme det??
Hilsen Dottie
Et lille billede. Stem :)