Walking on Sunshine

You need Adobe Flash Player 9 to view this widget.

Get Adobe Flash player

Kommentarer

• Hvor er I bare gode!!! Super fed lyd - og en virkelig god original ide!!! Jeg synes I skulle vinde med den video - den er klar til at bruges som biograf reklame ;-)

Cleo, 1 år siden | Markér som upassende
  • Gennemført.

Peden, 1 år siden | Markér som upassende
  • hmm ikk nok gang i den i jeres verden

starrrrr, 1 år siden | Markér som upassende
  • Super video! Er især vild med manden på vespaen. Resten er lidt gay..

Anaz, 1 år siden | Markér som upassende
  • Fair nok, og hatten af for den drenge, tror sgu I tager prisen dér. Sad ellers selv med en lille film i maven, men den  er der vist ingen grund til at prøve kræfter med nu. Musik er jo satme noget der funker uanset hvor i verden man havner. Det kan mærkes, mærkes ned i maven, for det der følelserne sidder! Og her Cocioen ender;-) Så godt idé, gid det var mig, og fedt med ham Choko-manden, hvis man overhovedet må omtale andre i en sådan diskurs, uden at straks ligge sig ud med en større skare politiske korrekte der italesættes ved den slags benævnelser, men men, han binder det meget godt sammen med sin bongo legen rundt. Jeres koncept rummer jo muligheder nok, og vil Cocio ikke have jer, er der jo altid andre flasker. Jeg nævner i flæng: Carlsberg, Cola osv. - Så de må hellere være hurtige siger jeg bare. Ellers giv mig et praj, jeg brainer gerne videre med jer.

Vi ses... på Strøget, står der herunder?!? (Hva blir det næste; Glassalen sammen med pianist Yul Anderson;-)

Kh Søren Bruhn

ps  Sig jolly til din Cocio!

bruhn, 1 år siden | Markér som upassende

Upassende flag

Markering meddeler Cocio webmasteren om upassende indhold. Markér venligst alle meddelelser der bryder Vilkår for brug. Inkluder venligst en kort forklaring om hvorfor du flagmarkerede denne besked. Tak!

Hvis du mener dette bryder Vilkår for brug, skriv da venligst en kort begrundelse. Tak.

Upassende Kommentar Flag

Markering meddeler Cocio webmasteren om upassende indhold. Markér venligst alle meddelelser der bryder Vilkår for brug. Inkluder venligst en kort forklaring om hvorfor du flagmarkerede denne besked. Tak!

E-mail venner

Dit fornavn (frivilligt)

E-mail adresser (komma imellem)

Importer venner fra din AOL, Yahoo!, Gmail eller anden adressebog.

Besked til venner (frivillig)

Are you human?

Eller du kan videresende dette video med dit eget e-mail program.

Vilkår for brug

mock rpx login link